Job 53 van 230


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker NL/FR


Functie

Ben jij een krak in klantencontact? Spreek je vlot Nederlands, Engels én Frans en heb je een zwak voor alles wat met interieur te maken heeft? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Stel je voor: een te gek bedrijf gevestigd in Kontich. En raad eens? Ze hebben een plekje vrij voor een heuse Customer Service Guru!

Hier zijn alvast wat hints naar wat je zal doen:

  • Als vliegende medewerker spring jij bij waar nodig - het ene moment val je in voor je collega van de NL regio, een dagje later ondersteun je de drukte op de FR of ENG afdelingen
  • Jij bent de meester van orderverwerking en facturatie, maar dan wel in een internationale setting
  • Het voorbereiden van transportpapieren en planningen is voor jou kinderspel
  • Niet alleen ben je de steunpilaar van het sales team, maar ook een held voor klanten wereldwijd
  • Geen enkele vraag van klanten uit jouw regio glipt aan jou voorbij

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelor diploma of 2 jaar ervaring in Customer Service of administratie
  • Jouw talenknobbel is next level: Nederlands, Engels en Frans zijn voor jou allemaal even uitstekend
  • Solo werken? Sure thing! Maar samen in de spotlights staan, daar ben je ook helemaal voor te vinden.
  • Leergierigheid is your middle name
  • Communiceren is wat jij het beste doet, ook overleggen gaat je makkelijk af
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Key accounts opvolgen
  • Klanten: Particulieren
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Internetverkoop
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een distributiebedrijf en groothandel voor decoratiewinkels.


What's in it for you?

  • Een loon op basis van je kennis en ervaring
  • Mooie extralegale voordelen
  • Een tof team en een internationale omgeving

Dus, klinkt dit als muziek in je oren? Let's go! Join het team en maak van elke klanteninteractie een interieurfeestje. Heb je nog vragen of stel je jezelf graag kandidaat? Je kan onze recruiters bereiken via 03 449 66 90 of mortsel@unique.be

Solliciteren

Unique Mortsel
+32 (0)3 449 66 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht